Alla inlägg under januari 2012

Av anders andersson - 25 januari 2012 23:15


 


Ja då va det daxs igen, på söndag läggs jag in och på måndag ska den infekterade höften ut.


Denna gång måste jag dock ligga minst 10 dagar på sjukhuset. Trodde att de skulle bli som sist, men denna gång blir jag på avdelningen hela tiden pga infektionen. Hoppas ni har vägarna förbi och letar upp avd 3 på Karlstad lassarett under tiden 31/1-ca 9/2 kommer klättra på väggarna om jag inte har något att göra.


Kommer först att få en provisorisk höftled som jag kan röra mej hjälpligt med (doktorn sa typ 50 meter i taget)


Efter någon månad så ska den riktiga höftleden in, Jippi!!!


Känner mej lite ängslig, men det gäller inte operationen utan allt runt omkring min person. Familjen, innebandyn och pokern. Vilka träder fram och tar tag i saker, kommer saker att fallera? Sjukskrivning i 6 månader och denna gång ska jag försöka ta det lite lugnare. Behöver ju inte åka till sporthallen och hålla i träningar (hur jag nu ska kunna hålla mej undan från det....)


Annars gjorde jag något roligt idag, jag besökte Magnus "Figge" Fagrell för första gången sen han kom hem från Sjukhuset. Kul att se att han gjort framsteg och vi spelade Chicago (vilket han vann med 59-43). Hoppas kunna besöka honom efter jag kommer från sjukhuset och få revance för förlusten idag. :)


Innan jag ska läggas in så ska det hinnas med lite brödförsäljning på Bingon i morgon, en innebandyträning, 2 matcher och redovisa vilka domare vi haft under 2011 till skatteverket. Full fart med andra ord ;)


Må så gött ni kan


Kram Ason

Ovido - Quiz & Flashcards