Alla inlägg under april 2016

Av anders andersson - 5 april 2016 16:36

Senaste dagarna har humöret varit uppåt, enda som stör är höften som värker men det kan jag stå ut med.

Mamma har kommit hem från sjukhuset, generatorn till bilen har kommit på posten (nu ska den bara monteras oxå)

Årsmötet med LIF avklarat, omvald som ordförande (mest för ingen annan ville tror jag). 


Innebandysäsongen är slut, bara mitt flicklag som tränar en gång i veckan ifall vi kommer med i cupen vi anmält oss till. Vi står på reservlistan.


Har väldigt mycket ledig tid nu och efter som jag är väldigt trött förjämnan så sover jag bort endel av den tiden.


Bara drygt 2 månader till jag åker till Las Vegas och spelar poker. Bestämt mej för 3 event och hoppas kvala in till ett fjärde, nämligen Main event.


Har så smått börjat sälja % i de event som jag vet jag ska spela:

Event 27: Senior +50 (1000 dollar)

Event 46: Bounty (1500 dollar)

Event 54: 888poker (888 dollar)


Vill man teckna sig för % så kostar det:


1% till event 27 Senior +50 = 90 kr
1% till event 46 Bounty = 135 kr
1% till event 54 888 = 80 kr


Main återkommer jag till om jag kvalar in

 

Om man vill ha % i alla eventen så kostar 
1% i alla 3 eventen = 300 kr


Återkommer med Main om jag skulle kvala in. Jsut nu är det sålt mellan 5-8% i de olika eventen och jag säljer som mest 50% i eventen.


Idag har jag faktiskt kvällen planerad, först träning med "mina" flickor och sen möte om Lesjöforsdagen.


Må gött/kram Ason





Ovido - Quiz & Flashcards