Alla inlägg under april 2014

Av anders andersson - 28 april 2014 13:42

Nu var det länge sen jag bloggade här, vilket tyder på att jag än i år inte varit ute på något längre pokeräventyr.


Hörde av en pokervän att han läste mina Vegasbloggar inför vår resa i sommar, vilket värmde mitt hjärta att någon vill läsa om mina strapatser:)


30/6 bär det iväg igen, Las Vegas <3. Denna gång är vi 4 pokervänner som drar i väg. Givetvis min vapendragare Nizze, men denna gång oxå 2 nya jokrar i leken. Eero och FredN från Hällefors :)


21 dagar ska vi vara borta och min förhoppning är att kunna skriva hem om våra framgångar (och motgångar) ungefär varannan dag.


Som vanligt bor vi på Stratosphere och kommer troligen försöka kvala in till main event på WSOP under första veckan. Misslyckas vi med det som kommer vi nog spela turneringar på Binions och Stratosphere med någon utflykt till något för oss nytt pokerställe :)


Detta blir min fjärde resa och målet är att vinna en turnering varje gång jag är över. Har 3 vinster, en varje år hittills. Lustigaste med det är att två av vinsterna kommit i heads-up mot Nizze.


Kommer nog inte spela något av de andra eventen på WSOP i år, men är du sugen att köpa in dej i mina kvalförsök så hör av dej :) 


Som sagt 30/6 bär det av, återkommer närmare resan med en rapport till.


Må gött där ni än befinner er



/Ason/Evert/Anders/Flytason/Nemo

Ovido - Quiz & Flashcards