Alla inlägg under mars 2016

Av anders andersson - 31 mars 2016 23:21

Livet är upp å ner, dag för dag. Ena dagen får jag gjort hur mycket som helst och nästa dag så vill varken kroppen eller huvudet vara med.


Början på året har varit en tuff prövning där framförallt folk i min närhet åkt skytteltrafik till akuten och jag har känt mej stark i att hjälpa och stötta dom, men på samma gång "glömt" bort mej själv.


I går var en fantastisk dag där allt flöt på, fick massor gjort och såg ljuspunkter i mycket. Men som ett brev på posten så kom en natt med i stort sätt ingen sömn och hela dagen idag har varit ett mörker där jag inte får gjort ett dugg.

Fick några timmar att gå när jag skypade med lillgrabben (fan va jag saknar honom). Igår chattade jag med Storgrabben som är på besök hos sin mamma några dagar. Tomt utan ungarna ;(


En av de saker som jag gör för min egen skull är min årliga Vegasresa och nu är den bokad. 14/6 drar jag iväg och just nu önskar jag att tiden kunde gå fortare.Lite av abstnesen kommer att botas på lördag då vi slänger lite kort i luften på klubben. Pokeråret har inte börjat så tokigt. 1a och 3a i Lepoks båda sittningar och samma resultat i de två sittningarna jag varit med på i Brattfors. Karlstad är som vanligt kallt pokermässigt, men skam den som ger sig.


I vegas har jag bestämt mej för att spela 3 WSOP-event och sen hoppas jag att kvala in även till det ett fjärde. De event som jag hittills tittat ut är event 27 som är för de över 50 år, event 46 Bountyturnering samma som jag var lyckosam i förra året. Sen ska jag försöka mej på event 54 som är ett nytt event som 888poker lanserat.


Om jag inte lyckas kvala in till Main på nätet så kommer jag försöka kvala in på plats.


De som köpte % förra året på mina spel har redan börjat teckna sig för % i mina event och är du sugen på att satsa lite på att det ska gå bra för mej så hör gärna av er.


Som sagt idag är det tungt och jobbigt, men en dag närmare Vegas och värmen där


Krama varandra där ute /kram Anders




Ovido - Quiz & Flashcards