Alla inlägg under april 2013

Av anders andersson - 16 april 2013 11:53

Längtan är oliderlig, nästan 2,5 månad kvar innan planet mot London /Vegas lyfter från Arlanda. Sitter och kollar igenom schemat för WSOP och har till 99% bestämt mej för att spela event 49, en 1500 dollars No-limit Holdem. 


Eventet startar 27/6 och då blir väntan inte för länge för att spela eventet efter man kommit till Vegas. Går det bra där kan man dessutom spela flera event :)


Kommer sälja bort max 60% av min eventuella vinst för 100:- per % och dessa kommer även få frågan om de vill vara med och satsa vidare på de andra äventyren som jag kommer spela vid vinst :)


Först till kvarn är det som gäller (blir det inte event 49 så kommer jag spela ett annat 1500 dollar event senare)


Målet är givetvis att kvala in till Main under tiden i Vegas. Problem att lösa är hur jag ska hinna hem till Jobbet utanför Ronneby den 15/7 om jag kommer till finalbordet på main ;)


För hugade spekulanter så är det nu bara att köpa andelar :)


Darra Vegas för Ason (Evert) är på väg :)



Ovido - Quiz & Flashcards