Alla inlägg under mars 2013

Av anders andersson - 26 mars 2013 15:22

Innebandysäsongen lider mot sitt slut och fotbollssäsongen står och stampar i farstun. Har lovat ta hand om Lesjöfors 2 i div 7 i sommar men "slipper" träna dem då de tränar med a-laget. Premiären är 5/5 hemma mot Norrstarands Veteraner. Ser framemot startaen , men mest väntar jag på de pokerupplevelserna som jag ska iväg på i år.


3 utflykter förutom de turneringar som vi har på klubben har jag planerat. Första är en lagtävling i Tallin som går av stapeln 31/5-2/6 och Lepok ställer upp med Hissa, Nizze, Henk och ASON. Nizze och Hissa var i väg och blev 4a förra året. Efter den utflykten blir det en liten tripp till Las Vegas igen. 24/6 flyger vi via London till Vegas. Under tiden vi är där så kommer jag försöka kvala in till Main Event i WSOP. Jag kommer oxå att spela ett 1500 dollars event som jag kommer sälja andelar till hugade spekulanter för 100:- per %. Max 60% säljer jag av dem.


3e utflykten i pokersammanhang blir Poker-SM på Malta i oktober (på söndag spelar vi kval till detta) Förra årets SM var lyckat och jag tror och hoppas att årets SM blir ännu bättre.


Väntan på dessa pokeräventyr är olidlig och det är tur att det händer en hel del på jobbet med läger och utbildningar så att tiden går fortare. har antagit 3 utmaningar gällande min vikt och 1 av dem avslutas till midsommar och de andra 2 vid Poker-sm. Kommer svida i plånbok och själen om jag losar vaden.


Nu hoppas jag bara att tiden ska rinna iväg, FBK ska ta SM-guld och jag kvalifisera mej till Poker-SM :)


Må gött där ute/ason

Ovido - Quiz & Flashcards