Alla inlägg den 20 september 2011

Av anders andersson - 20 september 2011 12:26

Nu var det ett tag sen jag spelade poker live, börjar klia i fingrarna då de inte fått rört en kortlek på länge... Abstinensen är påtaglig, men helgen närmar sig med poängliga i Lesjö :) Hoppas det dyker upp spelglada pokernördar och lirar Terminator med mej.....


Nästa vecka börjar Poker-SM online på Unibet, i år ska jag förbereda mej så maximalt det går. Har kvalat in till 4 av 7 event och hoppas komma i pengarna i någon av de första så jag kan köpa in mej på de andra. Bästa spelaren på samtliga event får en Vegasresa med Mainevent nästa sommar :)


Inget får störa min uppladdning under SM så jag har till och med tagit semester från tisdag nästa vecka och en vecka framåt, det som måste fixa för innebandyn och annan som kan komma upp fixar jag på dagen, efter 19.00 låser jag in mej och stänger av telefonen. Enda undantaget hittills är fredagen då IBF Lesjöfors herrar har upptaktsmöte och Damerna seriepremiär.


Håll nu tummarna för att flytason kammar hem resan till Vegas eller vinner Poker-SM main event med 1 mille till vinnaren :)


Må gött /ason


Ovido - Quiz & Flashcards