Alla inlägg den 28 november 2012

Av anders andersson - 28 november 2012 21:57

Dagen idag har tillbringats på ett av Maltas sjukhus. Bröstsmärtor inatt gjorde nattsömnen minimal, sov några timmar innan vi bestämde oss för att åka till sjukhuset.


En trevlig flicka vid namn Elin följde med som tolk då min engelska inte alltid är den bästa. Fick komma in ganska snabbt och de tog EKG, blodtryck och syreupptagning. Allt såg bra ut. Sen fick jag träffa en doktor som klämde och frågade en massa saker. Blev skickad på röntgen och efter det så kom läkare nr2 och klämde och frågade samam saker. Inget lämnades åt slumpen. Röntgen såg även den bra ut. Läkaren bestämde sig för att ett blodprov skulle tas och en väntan på svar tog 2-3 timmar.Skickade hem "tolken" som snällt nog hjälpt mej idag.


Efter 3 timmar fick vi veta att även blodprovet var bra. Taxiresa tillbaka till hotellet och en lite tur att hälsa på Lepokarna och styrelsefolket så de såg att jag var i ganska bra form.


Uppladningen för main kanske inte var de bästa men i morgon startar resan mot SM.guld :)


Mer om detta i morgon, nu ska jag försöka få min skönhetssömn :)


Natti



Ovido - Quiz & Flashcards