Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av anders andersson - 7 oktober 2013 15:09

Tack för allt stöd som jag fått efter mitt förra inlägg. Jag mår mycket bättre nu och ser fram emot nästa veckas Maltaresa och poker-SM där.


I går vann jag först inköpet till mainevent och sen hela turneringen på klubben. Poker-SM kommer jag skriva en del om här under nästa vecka. Vi kommer vara mellan 12-14 personer från Lepok/Dekapo som åker ner och hoppas att några av oss kan sätta myror i huvudet på övriga deltagare.


I morgon är det dax för kontroll av min höft och bedömning av hur "invalidiserad" jag är. Lite nervös, men skönt att få det bedömt.


Innebandyn har dragit igång med full fart nu oxå och vårt herrlag har spelat 2 matcher och efter förutsättningarna gjort bra insatser trots förlusterna.


Damlaget får en tuff start med 3 bortamatcher, den första i Billingsfors (23 mil enkel resa) i helgen. Till båda lagen önskar jag att de mer rutinerade spelarna börjar hitta till hallen så vi får mer stadga i trupperna :)


Som sagt så reser jag till Malta på söndag morgon och efter det så ska jag försöka med dagliga rapporter från SM och Lepoks framgångar :)


Tack än en gång för stödet och samtalen/ason



Ovido - Quiz & Flashcards