Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Packar.....

Av anders andersson - 28 juni 2014 18:53

Har idag avslutat ett äventyr, med läger på Ransbergs Herrgård. 14 mammor med sina ungar har fått prova på lägerlivet och mött några miljoner KNOTT under veckan. Lägerveckan med Bojen är höjdpunkten på alla arbetsveckor som jag har och ser redan framemot nästa sommar och förhoppningsvis ett bojenläger igen.


Väl hemma så har jag gjort några måsten, tvättat, delat ut pengar från Figgefonden, träffat alla mina bröder, en sväng till moder och Hasse. Sista packningen ska göras i morgon när tvätten torkat, annars börjar jag känna mej redo att åka mot Stockholm och sen vidare mot Las Vegas.


21 dagar värme ska gör gött i en sliten kropp :). Andelarna går åt så smått, men det finns ännu ca 10% kvar att köpa till mitt mainkval. 


Pratade med Nizze igår och suget att åka höjdes med 100% och snart ska jag kolla med FredN när vi ska åka till Stockholm via Kyrksten för att övernatta. Tidigt måndag morgon så lyfter planet med 4 förväntasfulla Lepokare. Mitt ressällskap är 3 härliga vänner. Eero från Hällefors kommer äga med sina A4 och lugna lite tysta FredN kommer nog rensa flera Amerikaner på deras sista marker :)  Nizze gör sin 10e vända till Vegas och är veteranen bland oss, kanske den bäste pokerspelare av oss till och med. Själv siktar jag på att kvala till Main och mitt andra mål är att vinna en turnering i Lass Vegas. Kvalet kommer jag nog spela 3e eller 4e juli.


Ska försöka blogga varnnan dag då Wifi är dyrt på hotellet. Följ oss gärna och kom oxå med kommentarer och hejarop :) Och ni som köpt % i mitt kval: Jag ska förvalta era pengar så gött jag kan.


Viva las Vegas/ason


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anders andersson - 11 mars 2019 13:52


  Som vanligt händer det en del med och runt mej. De senaste 7 månaderna så har jag jobbat nere i Skåne/Blekinge hos IOGT-NTO som verksamhetsutvecklare. Jag har trivts med jobbet, men inte riktigt fått det sociala bredvid jobbet att fungera. Jag av...

Av anders andersson - 23 januari 2018 19:40

Efter ett mörkt 2017 så hade jag inga bra känslor in i det nya året.   Försökte isolera mej från allt och alla och tyckte mest synd om mej själv. Varför vet jag inte, jag har haft ett bra liv och fått uppleva mina drömmar. Fått 2 härliga ungar, b...

Av anders andersson - 29 december 2017 14:18

Blickar tillbaka på 2017 och ser mest mörker, visst har det hänt mycket bra saker men de överskuggas av allt tråkigt och sorgligt som hänt. Sen händer det ju rätt mycket runt mej även om jag själv är rätt lugn av mej.   Året innehöll 2 operatione...

Av anders andersson - 6 september 2017 23:17

Ligger i min lilla stuga och kollar på olika klipp på youtube. Fastnade på känslosamma låtar på olika talangtävlingar. Känner att mycket av de känslorna som jag tyckte borde kommit i somras nu släpper taget och tårar rinner och blandas med skratt o...

Av anders andersson - 2 juli 2017 10:56

Igår gjorde jag sista arbetspasset innan semestern. 5 veckor oplanerad semester var det länge sen jag hade. Oplanerad och oplanerad kan väl diskuteras. Hela familjen hemma över sommaren och jag är den enda som är ledig så jag får sköta markservicen n...

Ovido - Quiz & Flashcards