Direktlänk till inlägg 27 juni 2015

SJUK

Av anders andersson - 27 juni 2015 17:52

Fredagen vaknade jag med halsont, kändes som om jag svalt en tennisboll som fastnat på vägen ner.


Åkte in med mor till Filipstad på Marinas begravning * Vila i frid Marina


Efter begravninen gick jag till vårdcentalen för att undersöka halsen. Givetvis hade jag halsfluss. Penicillin 10 dagar. Kanske inte bästa upplägg inför resan till Vegas. Tur dock att jag han få ut penicillinen innan jag åker.


I morgon åker jag till Nizze och sover där innan vi åker med Krister till Arlanda och sen mot Vegas.


Vi kommer fram vid 21-tiden och jag hoppas att min väska vill följa med samtidigt som oss denna gång. 2 gånger har min väska vägrat komma samma tid som mej när jag rest. Båda gångerna är det i London väskan stannat. Nu när jag packar och vet att vi ska mellanlanda i London, så undrar jag om jag verkligen ska packa i samma väska. Väskan får en chans till....


Väl framme kommer vi att åka till Stratosphere där vi ska bo första veckan. Jag verkligen trivs på Stratosphere och har tydligen gjort intryck på hotellet eftersom jag får boendet gratis :)


1/7 kommer jag spela bountyturnering på Rio som är event 62. 1500 dollar kostar det och man får 500 dollar för varje man slår ut. Till detta event har jag sålt ca 35 % hittills.


5/7 flyttar jag och Nizze till Palazzo, det hotell som jag vann i paketet på 888poker. När jag checkat in ska jag träffa 888pokers representanter och få mitt 888-kit.


7/7 går jag in i Main Event, 10000 dollar i inköp och 10 miljoner dollar garanterat till vinnaren. Ska bli otroligt spännande att spela Main, vilket varit en av mina stora drömmar. Här har % försäljningen gått lite sämre vilket inte är som konstigt då det kostar mera. Endast 2 % behöver jag dela med mej till andra. Finns några till som sagt att de ev ska köpa så det kan komma in några till.


12/7 är hemresan planerad, och det som kan förlänga resan är om jag går längre än den 12e i Main. då bokar 888poker om min hemresa och bokar hotellet så jag har någonstans att sova :)


Går det riktigt bra så får jag åka tillbaka i november tillsammans med 8 andra för november nine som är finalbordet.


Nu ska jag se på fotboll, äta mediciner och glass. Packningen avslutar jag i morgon innan resan till Kyrksten. 


Må gött så ska jag försöka bli friskare


Kram Ason

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anders andersson - 11 mars 2019 13:52


  Som vanligt händer det en del med och runt mej. De senaste 7 månaderna så har jag jobbat nere i Skåne/Blekinge hos IOGT-NTO som verksamhetsutvecklare. Jag har trivts med jobbet, men inte riktigt fått det sociala bredvid jobbet att fungera. Jag av...

Av anders andersson - 23 januari 2018 19:40

Efter ett mörkt 2017 så hade jag inga bra känslor in i det nya året.   Försökte isolera mej från allt och alla och tyckte mest synd om mej själv. Varför vet jag inte, jag har haft ett bra liv och fått uppleva mina drömmar. Fått 2 härliga ungar, b...

Av anders andersson - 29 december 2017 14:18

Blickar tillbaka på 2017 och ser mest mörker, visst har det hänt mycket bra saker men de överskuggas av allt tråkigt och sorgligt som hänt. Sen händer det ju rätt mycket runt mej även om jag själv är rätt lugn av mej.   Året innehöll 2 operatione...

Av anders andersson - 6 september 2017 23:17

Ligger i min lilla stuga och kollar på olika klipp på youtube. Fastnade på känslosamma låtar på olika talangtävlingar. Känner att mycket av de känslorna som jag tyckte borde kommit i somras nu släpper taget och tårar rinner och blandas med skratt o...

Av anders andersson - 2 juli 2017 10:56

Igår gjorde jag sista arbetspasset innan semestern. 5 veckor oplanerad semester var det länge sen jag hade. Oplanerad och oplanerad kan väl diskuteras. Hela familjen hemma över sommaren och jag är den enda som är ledig så jag får sköta markservicen n...

Ovido - Quiz & Flashcards