Alla inlägg den 7 november 2011

Av anders andersson - 7 november 2011 11:59

Ovissheten gnager hårt då jag inte kan planera så mycket i varken jobb eller fritid. När blir operationen? Före eller efter jul? Förhoppningsvis får jag reda på det i tid så jag hinner förbereda mej och fixa saker på hemmaplan.


Inga nya saker planeras in och jag försöker "röja" undan så mycket kontorsarbeten som möjligt. Finns några saker som är inbokade både privat och i jobbet som kanske måste avbokas.


I jobbet är det en konflikthanteringskurs som jag vill gå i  början av december och Konsulentsamlingen runt lucia. Även ett besök på Forshaga Akademin i mitten av november hoppas jag få till.


Privat är det en himla massa innebandymatcher som ligger i fara (typ 2 varje helg) och givetvis mitt största intresse pokern. Tallinhelgen 25-27/11 med 5 andra från Lepok, finalerna i Karlskoga och Lepok (första och andra helgen i dec) är det som är inbokat i år. Dessutom styrelsemötet med Lepok på LLA 5 januari 2012. 


Är dock väldigt glad över att jag hann vara med på FM i Östersund och Höstlovslägret på Ransberg innan operationen. Båda arrangemangen kändes mycket bra och jag är stolt över att ha så många duktiga och goa kollegor som underlättar mitt jobb. Att vara utan dom i över 6 månader kommer nog vara det tråkigaste.


Ringer doktorn idag eller ligger det ett brev i postlådan? Spänningen är olidlig.


Först väntas dock matlåda och kaffe, sen en tur till postlådan.


Var rädd om er där ute :)


Kram/ason

Ovido - Quiz & Flashcards