Alla inlägg den 23 november 2011

Av anders andersson - 23 november 2011 13:24

Även om gårdagens innebandyträning inte var bra för kroppen så känner jag mej glad och upprymd idag.

Fått klart med några kollegor att vi ska planera ett läger ihop, så då får jag mer meningsfull tid på arbetet, som de senaste dagarna känts tungt.

I morgon åker jag med lillgrabben till John Bauer-gymnasiet och kollar in skolan han vill gå nästa höst (hualigen, hur ska jag klara av att grabben flyttar). Ska bli spännande och se skolan och grabbens reaktioner på den.


På torsdagen har farbror doktorn lovat att ringa mej om min stundande operation, hoppas kunna räta ut några frågetecken där oxå. även om jag vet att jag inte kommer få operationstiden då. Senaste samtalet kommer jag inte ihåg så mycket mer ifrån än att han sa omoperation....


Helgen är innebandyfri för mej och då passar jag på att natten till fredag åka mot Tallin och Superweekend :) Vi är 5 st (6 med Götesson som tar sig dit själv) som åker från Klubben och 4 (5) av oss spelar fredagsturran med förhoppningen att ta hem första priset på 20000 euro. 15% har jag bytt bort till andra spelare och några % till kommer säkert att bytas bort eller att säljas till hugade spekulanter innan spelstart. 1%= 100 kr :)


Nu ska jag må ändå bättre efter att jag ska ta en värktablett och lägga ner mej och vila lite. Onsdagen är fri :)


Må gött där ute/kram Ason




Ovido - Quiz & Flashcards