Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av anders andersson - 17 augusti 2012 09:14

 

Mycket av mitt skrivande har på sista tiden handlat om höfter, blodförgiftning och sjukhusvistelser. Jag hoppas att inom snart framtid att denna blogg kommer handla om poker, innebandy och andra äventyr som Ason med vänner hittar på.


Den 16/9 är det tänkt att 7 tappra medlemmar från Lesjöfors Pokerklubb åker till Vegas och ska lira lite poker, 4 i sällskapet ska dessutom göra en liten roadtrip till San Fransico och Los Angeles . Molle jag och NIzze stannar och bygger upp förmögenheten i Vegas istället och Molle och jag planerar att ta en tripp till Hoover dammen och Grand Canyon en av dagarna. Resan varar i 16 dagar och sen hoppas jag kunna börja JOBBA!!!!


Saknar mitt jobb så fruktansvärt, de som känner mej riktigt väl vet att jag inte gillar att vara ledig förlänge i stöten om jag inte har något planerat. Nu har jag inte jobbat sen 27/1 och undrar nästa om de vet vem jag är när jag kommer tillbaka. Några av mina fantastiska kollegor hör av sig titt som tätt, STORT tack för det Carim och Maria. 4/10 beräknar jag göra min första arbetsdag igen. peppar peppar


Bloggen kommer nog vintertid blandas mellan poker och innebandy. Pokerklubben hemma, Live-SM och Online-SM, mitt arbete i förbundsstyrelsen när det gäller Pokern, Innebandyn, så är det väl mest våra herrlag  som jag är inblandad i, första året i div 4 för A-laget, div 5 för U-laget. Hoppas dock att damerna stabilserar sig i div 3 och att våra 2 knattelag lockar många föräldrar till hallen.

När nu grabben flyttar till Karlstad och börjar gymnasiet så gissar jag att tisdagar och torsdagar "bor" jag i hallen och hjälper till runt alla våra lag :)


Towa tyckte att jag var så mycket på sjukhuset så hon undrade om hon skulle fylla i adressändring åt mej. Sjukhuset har tagit över andrahems platsen från sporthallen, men snart är den nerputtad för gött :)


Hålla alla tummar ni har för mej och hoppas att ni följer bloggen från Vegas


Kram/ason





Ovido - Quiz & Flashcards