Alla inlägg den 7 juli 2013

Av anders andersson - 7 juli 2013 13:18

Lördagen började med sovmorgon efter gårdagens nattsittning på poker natten före. 

Vi åkte till outleten och shoppade lite, fick mej ett par byxor och en adidas t-shirt. 2 persenter till grabbarna blev det oxå.


Efteråt blev det Buffé med alldeles för mycket mat  och denna gången satsade jag extra på efterrätterna.


19 turran gick inge vidare för någon av oss, Ari gick längst och åkte 2 bord kvar. Jag brände 200 dollar på maskiner innan jag försökte mej på texas mot dealer med 140 dollar. Mina AA fick stryck av 2,3 och jag drog mot 23 turran istället. Ari och Nizze gick och la sig. Satsade mina sista dollar på turran och tänkte gå upp för att hämta ut mer efter turran. Pank, men med världens flyt i rätt läge. Var allin med Q6 efter floppad Q och mötte AA som slowspelat dom. får in en runner runner stege på 6an. På finalbordet med 10 kvar (7 priser) får jag in det med AQ pre flopp mot KK. Floppa Q turn Q och jag dubblar som short. Snart är vi i pengarna och vinner lite potter  utan att vara allin. Till slut är vi 3 kvar och jag får A7 och går allin. BB synar med 89h och floppen kommer A86 turn 7 för min 2 par, men river är en 10a för stege och jag är ute. 290 dollar för besväret och genom att Nizze inte spelade så får jag stoppa allt i egen ficka. 3e plats idag och 1a och 2a plats igår. flyter på bra nu :)


Morgonen närmar sig och nu ska jag försöka sova lite igen. bara 3 dagar kvar nu....


Kram alla/ason

Ovido - Quiz & Flashcards