Alla inlägg den 10 juli 2016

Av anders andersson - 10 juli 2016 07:33

Lördagen hade jag tänkt tillbringa på Rio, men en banana split på Roxy ville annat. Bara en timme efter jag ätit så tillbringade resten av dagen på rummet, mest på toaletten. Verkar ha blivit matförgiftad och fyllt i några formulär som hotellet kom med. 


Åt för någon timme sen, men satsar mest på att få i mej lite vätska. Mår redan bättre och laddar för Rio i morgon och hoppas det inte är för mycket kö att regga sig. 


% marknaden verkar helt död. Förra året sålde till och med över 50%, men svårt att klandra folk att inte satsa på mitt spel efter denna resa. Dock vunnit en turnering även i år här och har nu 6 segrar i Vegas. Hoppas mina erfarenheter från förra året tar mej vidare från dag 1. Dag 1 A är snart slutspelade och det verkar som att ca 500 av de 764 kommer gå vidare. 1B väntas ha flera spelare, men det största fältet kommer vara 1C med ca 4000 spelare. Förra året spelade jag 1C.


Kl 20.00 startar dag 1B och då hoppas jag att jag sitter vid bordet och att korten är med mej. De som har/haft andelar i mitt spel kommer kunna följa mej från bordet i "vår" grupp, ni andra får rapporter via twitter och min status på FB.


En natts sömn mellan mej och min start i main.


Förväntansfull och laddad om än lite spak


/ason

Ovido - Quiz & Flashcards