Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av anders andersson - 2 oktober 2011 18:08

5 event har gått i Poker-Sm. Kan väl med stor potion säkerhet säga att korten inte varit med mej. Det blandat med dåligt spel gör att jag inte riktigt är nöjd med min insats hittills. 


På Player of the year-listan (där vinnaren får en vegasresa) ligger jag efter 5 dagar på en 40e plats. 3 event kvar att räkna.


Idag börjar Main event med 1.000 000 kr i första pris, ca 2 timmar innan start så är det 440 anmälda. Jakten på en miljon borde locka många fler och jag misstänker att vi blir någonstans mellan 1000 och 1500 spelare till slut.


Idag har jag hittat 3 spelare till från vår pokerklubb Lepok och jag hoppas att vi visar framfötterna i dagens tävling. Per36, Kimivinzi och Mikaela_t är de som förutom mej ska försvara färgerna :)


Dagens event är uppdelat i 2 dagar så Sverige får ingen ny miljonär förrän i morgon och skulle inte bli allt för ledsen om denna miljonär bor på Nybovägen....


20.00 på Unibet börjar det och spänningen stiger, så det är bäst att göra klart alla måsten och besök på hemliga ställen. Håll tummarna för ason65 ikväll :)


/Ason

Ovido - Quiz & Flashcards