Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av anders andersson - 3 oktober 2011 10:44

Idag är sista semesterdagen och med facit i hand så hade det inte behövts tagits semester för poker-SMs skull. Dock har dagarna varit fyllda med "jobb" för innebandyn och utan semester så hade jag inte fixat det.


2 dagar kvar av SM ,men jag spelar bara ikväll om jag inte kommer i pengarna. SM-veckan har varit katastofalt dålig för mej och intresset från spelarna urdåligt. 783 spelare på main med 1000000 garanterat till vinnaren. Hade jag inte kvalat in till så många event så hade jag i allafall spelat main med det övervärdet.


Sista semesterdagen kommer att ägnas åt......ja du gissa rätt INNEBANDYN, sortera och räkna matchdressar och träningsväskor. Beställa matchställ till PKC, lämna in flera matchställ till tryck m.m Ibland undrar jag varför jag faktiskt tycker detta är kul :)


Mindre kul är min höft just nu, känns som om vänster höftben är på väg att bryta sig ut ur kroppen, en stor svullnad som ständigt växer och värker. Inväntar samtal från sjukhuset och hoppas få svar på vad det kan vara.... 


Håller tummarna förbroder som opereras idag och hoppas att han i fortsättningen ska slippa sina magproblem, ämnar att göra ett besök till honom och Figge på onsdag.


I morgon går jag i tjänst igen och påbörjar lanseringen av mitt höstlovs-läger "mysteriet på Ransberg" Gött att ha ett roligt och spännande projekt på gång, men först Poker-SM och shorthanded. Ikväll kör jag så det ryker


/ason


Ovido - Quiz & Flashcards