Alla inlägg den 11 juni 2011

Av anders andersson - 11 juni 2011 17:08

Just nu känns det som jag bara går och väntar på saker som komma skall.


Väntar på att åka på läger på måndag och få testa våra aktiviteter, lägret är vid Sjöviks Folkhögskola, en plats jag velat besöka flera gånger men inte blivit av.


På måndag är det oxå daxs för final mot Västerås i Pokerallsvenskan, det är lite småkul att möta folk på byn som vill prata om Lesjöfors pokerframgångar. Nu hoppas jag att vi även kan besegra Västerås i Finalen, även om jag inser att det kommer bli en tuff uppgift.


Torsdagen ser jag mindre framemot då vi ska ta farväl av Morfar, tror dock att det blir lättare efteråt. Tar nog en promenad till Mormor och lägger en blomma den dagen oxå.


Fredagen fylls med skolavslutningar kors och tvärs och förväntningar på studenter som ska ut i arbetsliv eller bara ha sommarlov är alltid härligt att se. Seb går ut 8an nu och Pappa är nyfiken på betygen.


Lördagen blir det den årliga fisketävlingen och firande av Seb, han fyller i Juli men varken han eller jag är i Sverige då :)


V25 är nästa tom i planeringen, men det blir att packa inför läger och Vegasresan

Då Vegasresan påbörjas samma dag som lägret slutar så kommer jag bara åka hem och byta väska innan bilen drar mot Stockholm.


Mest av allt längtar jag nu till Vegasresan, hoppas och tror att det blir mitt livs äventyr. Nästan 60 andelar av 70 är sålda till event 56 och det är kul att så många vågat satsa på mig och Nizze. Andelarna kommer nog vara slutsålda i nästa vecka sen är det bara att förvalta dem väl.


Nu är förväntningarna stora på fläskfilen och majsen som ligger på grillen :)


Vi hörs och syns/ason


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards