Alla inlägg den 24 juni 2011

Av anders andersson - 24 juni 2011 08:53

Dagarna går och resan till Vegas närmar sig, känner att tiden rinner ifrån mej och jag hinner inte göra alla måsten innan resan.


Till råga på allt så har både trådlösa bredbandet hemma och mitt mobila bredand lagt av. Måste låna datorer om jag ska göra något och det har gjort att både jobbet och fritiden blivit lidande. Detta strul tär på hela familjen och själv blir jag galen på alla tekninska prylar som alltid ska krångla för mej.


Gissar att jag kan vara orsaken till en del av strulet då man försöker lösa skiten och bara gör den värre, storgrabben har gjort sitt bästa för att lösa problemet genom att ringa runt och försöka få teknisk support genom telefonen.


Efter som det strular så mycket så kommer rapporterna innan resan inte vara så många och ni lär få läsa här om jag lyckats få hjälp att fixa upp det hela.


Väska till Vegas är nästan färdigpackad och lägerpackningen börjar oxå fyllas, nu äår det bara en Midsommar emellan som ska firas i Rullbo ikväll och ett besök på Kungshol i morgon.


Må så gött ni kan/ason



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards