Alla inlägg den 21 juni 2011

Av anders andersson - 21 juni 2011 08:45

En veckan har gått sedan finalen i pokerallsvenskan avgjordes, ärligt talat så var vi i Lesjö aldrig med på banan. Efter en trevande inledning så tappade vi 13 spelare i rad. Själv var jag då för längesen ute då mina QQ sprang in i AA (plats 60 av 69 )


Västerås vann välförtjänt och även om det kändes surt på måndagkvällen så har Lesjöfors Pokerklubb gjort en bra allsvenska. 2 plats och 3 superweekendpaket att spela om är inte fy skam.


Kvalen till poker-sm online går vidare på Unibet, härom kvällen lyckades jag kvala in till main event, vi var 32 st som slogs om 2 platser och till slut så lade jag beslag på den ena. Nu har jag 1 biljett till main event och 1 till HU-eventet  :)


Mitt vad med Andreas Jansson om viktreducering börjar närma sig slutdatum, råder lite tvivel om det är onsdag eller fredag som gäller. Viktigt är att jag sedan vadet gjordes har tappat 6,5 kg  från 108,2 till 101,7. Målet är fortfarande 99,9 och jag hoppas nå dit innan planet mot Vegas lyfter.


Vegasresan närmar sig med stormsteg och om 2 veckor börjar event 56 och Nizze å jag ska förvalta våra "sponsorers" pengar för att få dem växa. Dollar är beställda och idag åker resväskan ner för att börja packas. Programet fram till resan är fullspäckat med fotbollsmatch, midsommarfirande, läger m.m så packandet måste påbörjas så inget glöms.


Nu ska jag snart öppna lottburen.... Lotter här var det lotter 5 kr st.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards