Alla inlägg den 23 juni 2013

Av anders andersson - 23 juni 2013 17:01

Resan närmar sig med stormfart och jag har faktiskt gjort alla måsten idag. En attgöra-lista på ca 15 punkter har avverkats idag och då har jag ändå hunnit med att panta flaskor och fått massage. Jessica hittade alldeles för många knutar idag och mina vader fick sig en redig omgång. 


Attgöra-listan innehöll arbetsrapport, timrapport, reseräkning, ett antal mail, packning, hänga tvätt m.m

Nu kan jag slappa i soffan resten av kvällen och spela lite nätpoker för de slantarna som jag har kvar där. 


Resan påbörjas 06.30 i morgonbitti med att Gumman skjutsar mej och Jari till Hackatall, där Ari hämtar upp oss för att åka vidare till Arlanda. 12.20 ska flyget lyfta mot London och sen 14.05 lokaltid så väntar 10 ½ timmes flyg till mot Las Vegas. 19,15 lokaltid i morgon (9 timmar efter Sverige) landar vi i Vegas :)


Får se om jag kastar mej in i 23.00 turran på Stratosphere redan första kvällen , mycket talar för det.


27/6 går jag och Ari in i event 49 (1500 dollars) i WSOP och jag hoppas förvalta mina "sponsorers" pengar i denna. Annars tror jag att det blir en del poker på Stratosphere, Binions och Rio under de 15 dagar som vi är på plats.


Nu ska bara timmarna gå och gissar att det blir svårt att sova i natt, men det tar jag igen på flyget ;)


Må gött nästa rapport från over there


/Ason

Ovido - Quiz & Flashcards