Alla inlägg den 29 juni 2013

Av anders andersson - 29 juni 2013 19:02

Internet på hotellet kostar 12 dollar dygnet så jag köper inte varje dag.


Livet i Vegas trummar på för oss Lepokare, börjar dagen oftas med frukost på Roxy, sen poolen 1 timme innan dusch och 11 turran. I torsdags blev det dock att åka upp till RIO där jag och Ari skulle spela event 49.


Jag startade bra och skulle kunna skriva om viktiga händer och annat, men då jag åkte ut i period 7 efter nästan 7 timmars spel så känns det oviktigt just nu. Ari åkte tidigt på en smäll med AA mot KK och K kom på rivern, sen sprang han in  i AA själv och han var ute. Jag hade som mest 11100 i turran och kände mej stabil tills jag fick byta bord och förlorade viktiga potter med 88 två gånger. Fösta floppade jag triss, motståndaren turnade in stegen och sista gången ställde jag med 88 och BB hittar KK.


Tack till alla som köpte % i mitt spel och ursäkta att jag inte kunde förvalta dem bättre. ca 700 plats bland 2247 spelare blev det.


På samma kväll tog sig Ari till sitt 3e raka finalbord på Stratosphere och denna gång i pengarna på en 4e plats. Fredagen spelade vi bara morgonturran på Stratosphere (Jag, Nizze och Ari). Jag och Ari kom till finalbordet (Aris 4e raka på Strato). Chiptvåa efter Ari ett tyag, men slutar som 4a och min första cash på turnering :) 213 dollar. Ari trummar på och vinner hela sjiten och får 736 dollar för besväret. GRATTIS ARI!!!!


Nu har han sällat sig till den digra skaran som vunnit en turnering i Vegas utan Deal. Ason har 2 , Mollen 1 och nu Ari 1.

Jari har spelat en turra och 3 gånger cashgame, plusat i alla ;)


Eftersom jag sov knappt 1,5 timme natten före så valde jag att gå tills sängs vid 20.00 medans de andra åkte ner till Down Town och kollade runt. Vakande 11 timmar senare så nu kan jag vara vaken i 2 dygn igen i staden som aldrig sover...



Nu har vi startat lördagen med frukost och pool, duscha snart och sen 11 turran och förhoppningsvis lite extra pengar i fickan :) Eftermiddag och kvällen tänkte vi åka er till Mandela bay och vandra upp bland hotellen efter strippen. Må gött i Svedala


/ason

Ovido - Quiz & Flashcards