Alla inlägg den 16 juli 2014

Av anders andersson - 16 juli 2014 22:22

Sist jag skrev så hade vi vandrat genom hotellen längst strippen  från Mandala bay till Venecia. Åkte snehissen på Luxor och åt cheesecake på cheesecake factory på Caesars. Pokern är kall nu och jag har bara småcashat lite sen sist och idag åkte jag bland de första med QQ mot FredNs AA. Eero vann en kvällsturra på 11 personer i måndags och han cashade en gång till den dagen.

Igår var vi nere på binions och spelade. Semibubblade den på 6e plats. Jag och Nizze skulle taxi hem från binions vägrade taxichauffören att köra oss till stratosphere. Och när jag tog kort på taxin så pekade han finger åt mej. Trevlig kille.....

Bättre går det på sidospelen. JOHN WAYNE maskinen tar och ger, texas mot dealer är guldgruva för Nizze och mej och framförallt rouletten för mej. Vunnit 400 dollar där 2 kvälla i rad. Känns gött då jag var nere på mina sista pengar i lördag.



Kroppen strejkar lite sån jag ska försöka sova några timmar innan kvällens bravader. 800 dollar kvar att röra mej med.


Bara Nizze kvar i turran och jag hoppas han cashar så jag får tillbaka lite mer pengar att leva för.

Höres å synes/anders



Ovido - Quiz & Flashcards