Alla inlägg den 20 juli 2011

Av anders andersson - 20 juli 2011 08:48

Sovmorgon gjorde gött, Nizze drog iväg och shoppade lite och jag stannade på hotellrummet och rötade i sängen. Låg och lyssnade på låtar på youtube som jag trakasserade facebook med och tillängnade dem till olika personer. Ole Ivars, Gardell, Winnerbäck, Mojje, Plura och Rongedal avhandlades. Ugglas Trubaduren var till min kära vän "figge" som skulle vara med oss till Vegas på denna resa tillsammans med sin bror. Tårarna blötte mina kinder och jag ska så fort jag får möjlighet besöka honom när jag kommer hem. 


Nizze dyker upp och har frukost med sig som vi äter. Efter min sentimentala förmiddag känns allt annat oviktigt. Har börjat tänka mycket på allt som ska fixas när jag kommer hem. Fotbollen, Pokern, Innebandyn m.m 


Vi spelar 2 turror denna dag, jag blir 5a på Binion´s (3 priser) och på Stratosphere åker vi båda strax efter varandra runt 25e plats. Nu är det bara en dag kvar att spela på och vi går nog till Stratosphere och spelar 2 turror där i morgon. Vi ligger 217 dollar plus tillsammans och har inte legat minussidan på hela resan när vi summerat kvällarna, som lägst var vi nere i 6 dollar :) Vi behöver en pengaplacering i morgon för att hålla pluset vid liv tills planet lyfter på torsdagmorgon (vegastid).


Daxs att stänga ner datorn och ladda med sömn innan sista speldagen :) 


/Ason



Ovido - Quiz & Flashcards